20 Mayıs 2014 Salı

Profesyonel Yöneticilik Hizmetleri: DANIŞMANLIK

634 Sayılı Kat Mülkiyeti Kanunu ve diğer yasal mevzuata uygun olarak, site ve apartman yöneticilerimiz ile buralarda ikamet eden sakinlerimizin her türlü sorunlarına çözüm üretme hizmetinin verilmesidir. Bu bağlamda bütçelendirmeden hukuki meselelere, teknik sorunlardan idari meselelere kadar tüm taleplere cevap veriyoruz. Bu kapsamda TİMTAŞ YÖNETİM | ANKARA olarak geniş kadromuz ve olanaklarımızla aşağıdaki hizmetler vermekteyiz:
> Site yönetim kurulu başkan ve üyelerinden gelen ve site yönetimi ile ilgili her türlü sorunlara (hukuki, teknik, yönetsel, mali vb.) çözüm getirmek,
> Site Denetim Kurulu Başkan ve Üyelerinden gelen ve site yönetim ve denetimi ile ilgili her türlü sorunlara çözüm üretimi,
> Toplu yapıların yönetici ve deneticilerinden gelen hür türlü sorunlara çözüm,
> Site malikleri ve kiracılarından gelen her türlü sorunlara çözüm üretimi.

TİMTAŞ YÖNETİM ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Telefon-1:0 531 377 46 39
Telefon-2:0 531 381 56 89
Email:ankarabolge@timtasyonetim.com.tr
Adres:Yüksel Cad. No:30/5 Kızılay/ANKARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder