20 Mayıs 2014 Salı

Profesyonel Yöneticilik Hizmetleri: YÖNETİCİLİK SEÇİMİ ORGANİZASYONU

Kat Mülkiyeti Kanunu yönetim planında belirlenen zamanlarda site/apartman yönetim kurulu/yönetici ve denetim kurulu/denetçi seçimini zorunlu kılmaktadır.
Belirli zamanlarda yapılan seçimlerle en az bir yıllık dönemi kapsayan süre için yöneticiler ve denetçiler seçilmektedir. Bu seçimlerin yapıldığı genel kurul toplantılarında hem geçmiş bir yıllık dönemin icraatları ve ibrası yapılırken hem de seçimlerden sonraki dönemin yöneticileri belirlenmektedir. Dolayısı ile yapılan bu genel kurul toplantılarının özellikle 634 Sayılı Kat Mülkiyeti Kanununun özüne uygun olması gerekmektedir. İbra edilen belgeler ve harcamaların yanlış ve eksik düzenlenmesi birçok sıkıntılara sebep olmaktadır. Gelişmiş hukuksal uzmanlığımızla, TİMTAŞ YÖNETİM | ANKARA olarak “seçim organizasyonu” konusunda aşağıdaki hizmetler vermekteyiz:
> Geçmiş yıllın gelir ve gider hesap cetvellerinin hazırlanması,
> Yönetim kurulu faaliyet raporlarının hazırlanması,
> Denetim kurulu faaliyet raporlarının hazırlanması,
> Hazırun cetvelinin hazırlanması,
> Yeni dönem ihtiyaç olan tüm bilgi ve belgelerin hazırlanması,
> Yeni dönem işletme bütçesinin hazırlanması,
> Seçimlerin yapılmasını müteakip toplantı tutanağının düzenlenmesi,
> Kararların intizamlı bir biçimde düzenlenmesi.
Özellikle çok bağımsız bölümlü toplu yapılarda seçim organizasyonun yapılması oldukça zordur ve çetrefillidir.  TİMTAŞ ekibi olarak, sizleri bu konuda da yalnız bırakmıyoruz.

TİMTAŞ YÖNETİM ANKARA BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Telefon-1:0 531 377 46 39
Telefon-2:0 531 381 56 89
Email:ankarabolge@timtasyonetim.com.tr
Adres:Yüksel Cad. No:30/5 Kızılay/ANKARA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder